Nejčastější otázky


Jak Gari.cz funguje?

Naše služba vám, zjednodušeně řečeno, pomůže co nejefektivněji prodat váš vůz. A to tak, že vám ušetří spoustu peněz a zároveň také času, který byste strávili při inzerování. Díky naší službě bude vaše vozidlo mít mnohonásobně větší počet zobrazení, což vede k rychlejšímu prodeji vašeho vozu. Více informací zde.

Platím nějakou provizi serveru Gari.cz, když úspěšně vozidlo prodám?

Ne. Pokud váš vůz prodáte, žádnou provizi nám neplatíte.

Jak mohu inzerát smazat?

O vše se postaráme my! Stačí, když se přihlásíte do svého účtu na Gari.cz, označíte svůj inzerát jako prodaný a my ho automaticky smažeme ze všech serverů.

Lze inzerát upravovat?

Ano lze. Stačí, abyste se přihlásili do svého účtu a zvolili možnost „Úprava inzerátu“. Váš požadavek zpracujeme a zařídíme, aby se změna provedla na veškerých serverech.

Nemohu najít svůj inzerát.

Pokud jste na některé z uvedených stránek nenašli vaše vozidlo, neváhejte nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky.

Mohu zjistit počet shlédnutí mého inzerátu?

Ano, rozhodně můžete. Stačí když nám napíšete, o který vůz se jedná a my vám tuto informaci zjistíme. Budete tak mít skvělý přehled, kolik zájemců již vidělo vaše vozidlo.

Nedaří se mi prodat vůz. Můžete mi poradit?

Pokud se vám nedaří delší dobu prodat vaše vozidlo, neváhejte se na nás obrátit. Vzhledem k dlouholeté zkušenosti v oblasti prodeje automobilů a vývoje cen jsme schopni vám bezplatně poskytnout pár rad a zvýšit tak šanci prodat vaše vozidlo.

Mohu inzerovat více aut najednou?

Samozřejmě. Počet vozů, které chcete inzerovat není nijak omezen.

Za jak dlouho bude můj inzerát viditelný?

Váš inzerát bude zveřejněn na všech uvedených inzertních serverech nejpozději do 24 hodin od zaplacení a připsání peněz na účet provozovatele.

Jak za službu zaplatím?

Inzerát je možno zaplatit po vyplnění údajů a odeslání formuláře. Na vaši e-mailovou adresu bude zaslán potvrzovací e-mail s informacemi o platbě a s odkazem na platební bránu, kde můžete zvolit platbu bankovním převodem, nebo pomocí GoPay.

V případě dalších dotazů nás kontaktujte pomocí e-mailové adresy nebo telefonicky.